MAAK ER WAT VAN – ARGENTIJNSE CHIMICHURRI

MAAK ER WAT VAN – ARGENTIJNSE CHIMICHURRI

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
UNILEVER
Bureau
PPGHJWT / KSM
Jaar
2005
Paginanummer
242

Doelstelling

Laten zien dat je er met een Knorr-product, in dit geval een Argentijnse Chimichurri-schotel, altijd wat van maakt.

Doelgroep

Iedere Nederlander die zonder al te veel moeite of kennis een lekkere maaltijd op tafel wil zetten.

Concept

Knorr gebruikt een campagnethema waarin tot uitdrukking komt hoe je van iedere situatie, ondanks alles, een aangename situatie kunt maken. Eten vormt daarvan een belangrijk onderdeel. In deze campagne spelen Joling & Gordon een belangrijke rol. In een vervolg op hun populaire televisieprogramma ‘Over de vloer’, waarin veel misgaat, zijn de twee sterren op een ‘Argentijnse’ boerderij gesitueerd. Ondanks de vele vergissingen maken beide heren er nog wat van door een heerlijke Chimichurri-schotel te bereiden.

Media- en middelenstrategie

Televisie is voor fast movers onontbeerlijk om snel impact te realiseren, zeker om een aansprekend verhaal rondom het product te kunnen vertellen. Om het belang van deze introductie verder te onderstrepen zijn print, outdoor en POS ingezet.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken