Tijdens de kick off claimen we alle belangrijke ICT-media, om zo de link Rabobank = ICT te leggen. Op alle vakgerelateerde sites is de Rabobank dominant aanwezig. Hét blad binnen de ICT-branche, Computable, is bij de start 'Rabobank branded' door een verrassende outsert. Op 4 snelweglocaties rondom Utrecht (standplaats Rabobank Groep ICT) staan billboards met de oproep om een sprong in je carrière te maken. Op één van de billboards is een 'echte' parachutist geland.
De campagne vervolgt met een vakgerelateerde laag via doelgroepgerichte media. We zijn aanwezig op ICT-sites, online en mobile. Er wordt SEA en SEO ingezet en de outsert in de Computable krijgt een vervolg in printuitingen. We versturen inmails en de bredere bereikslaag wordt gerealiseerd door 'floating' inzet van outdoor op stations en radio. We adverteren op Nu.nl Tech en Werk en via de Nu app.
De online video's van de spectaculaire sprongen zijn essentieel om de persoonlijke verhalen van onze eigen mensen te vertellen. Via QR-codes komen bezoekers direct bij de online video's uit. Op de actiesite kunnen ze een-op-een in contact komen met onze ICT'ers. Na een concepttest is de actiesite geheel ingericht volgens de wensen van de doelgroep. De site is gebouwd met de nieuwste technieken, zo laten we ook zien dat de Rabobank in techniek voorop loopt.