Maak een sprong in je carrière

Maak een sprong in je carrière

Categorie
Personeel
Adverteerder
Rabobank Nederland
Bureau
C0 Unlimited
Jaar
2011
Paginanummer
438

Doelstelling

Aantrekken van ICT'ers voor verschillende functies en positioneren van de Rabobank als toonaangevend ICT-bedrijf.

Doelgroep

ICT'ers met 1 tot 3 jaar ervaring, leeftijd 25 tot 35 jaar, minimaal HBO.

Concept

We dagen ICT'ers uit om een grote sprong te maken in hun carrière naar een van de beste ICT-werkgevers van Nederland. We creëren impact door eigen mensen op te voeren die deze sprong al gemaakt hebben. Als metafoor zien we onze ICT-professionals spectaculaire sprongen maken, van parachutesprongen tot freerunning en wakeboarden. Daarbij vertellen ze in hun eigen woorden wat werken als ICT'er bij de Rabobank zo bijzonder maakt.

Media- en middelenstrategie

Tijdens de kick off claimen we alle belangrijke ICT-media, om zo de link Rabobank = ICT te leggen. Op alle vakgerelateerde sites is de Rabobank dominant aanwezig. Hét blad binnen de ICT-branche, Computable, is bij de start 'Rabobank branded' door een verrassende outsert. Op 4 snelweglocaties rondom Utrecht (standplaats Rabobank Groep ICT) staan billboards met de oproep om een sprong in je carrière te maken. Op één van de billboards is een 'echte' parachutist geland. De campagne vervolgt met een vakgerelateerde laag via doelgroepgerichte media. We zijn aanwezig op ICT-sites, online en mobile. Er wordt SEA en SEO ingezet en de outsert in de Computable krijgt een vervolg in printuitingen. We versturen inmails en de bredere bereikslaag wordt gerealiseerd door 'floating' inzet van outdoor op stations en radio. We adverteren op Nu.nl Tech en Werk en via de Nu app. De online video's van de spectaculaire sprongen zijn essentieel om de persoonlijke verhalen van onze eigen mensen te vertellen. Via QR-codes komen bezoekers direct bij de online video's uit. Op de actiesite kunnen ze een-op-een in contact komen met onze ICT'ers. Na een concepttest is de actiesite geheel ingericht volgens de wensen van de doelgroep. De site is gebouwd met de nieuwste technieken, zo laten we ook zien dat de Rabobank in techniek voorop loopt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken