De campagne is ontwikkeld om zichzelf te verspreiden via earned media. We trapten af met een pr campagne en event voor de beauty pers. Een dag later lanceerden we ons verhaal met een mediacampagne. Met een commercial op tv, in de bioscoop en online, een outdoorcampagne en de inzet van eigen media (email, social media). Om Lucht geloofwaardig te brengen, met een duidelijke knipoog, hebben we veel aandacht besteed aan kwalitatieve uitwerking van verpakking, website, content en campagne. We maakten een filmpje waarin master parfumeurs een review geven en uitleg over hoe je een goede geur herkent. Ook geven we een break down van de prijs van zowel Lucht als dure merken. In de winkel presenteren we Lucht in een winkeldisplay met geurtesters. De grote mediahype (op tv, radio, dagbladen, magazines, online) en engagement van een brede doelgroep op social media, zorgde vervolgens voor een run online en in de winkels. De twee batches waren binnen 1,5 uur uitverkocht. Online zelfs in enkele minuten. Lucht werd direct te koop aangeboden op Marktplaats voor hoge prijzen. Consumenten protesteerden hiertegen. En ook dit werd opgepikt door de media.