LU Time Out merkcampagne

LU Time Out merkcampagne

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Kraft Foods Nederland B.V.
Bureau
Euro RSCG
Jaar
2011
Paginanummer
242

Doelstelling

Een consistente campagne neerzetten en LU Time Out uitbouwen tot een overkoepelend merk voor verschillende producten; bestaande en nieuwe, koekjes en tussendoortjes. En wie weet wat er nog meer volgt.

Doelgroep

De volwassen boodschapper die ook hoge eisen stelt aan zijn koekjes en tussendoortjes: smakelijk en verantwoord.

Concept

Vanaf de introductie speelt LU Time Out met het gegeven dat ze niet te onderscheiden is van 'zelfgebakken koekjes, direct van het land'. Verantwoord en vooral: de lekkerste! LU Time Out blijft trouw aan haar eigen merkbelofte. In de campagne staat een bakkerswinkeltje centraal waar de eigenaar de verschillende producten van LU Time Out verkoopt alsof het zijn eigen, zelfgemaakte producten zijn. Dit wordt voor elk product op een unieke manier ingevuld.

Media- en middelenstrategie

TV is het uitgelezen medium om het beste van het land over te brengen en de brede doelgroep van LU Time Out te bereiken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken