Love is Love

Love is Love

Categorie
Actualiteiten
Adverteerder
AXE | UNILEVER
Bureau
Mindshare Greenhouse
Jaar
2020
Paginanummer
48

Doelstelling

Ook (of juist) nu Amsterdam Gay Pride 2020 door COVID-19 niet door kan gaan, wil AXE laten zien dat je mag zijn wie je wilt zijn en mag vallen op wie je wilt.

Doelgroep

Iedereen, want liefde is van en voor iedereen.

Merkomschrijving

AXE wil mensen dichter bij elkaar brengen en verenigen.

Concept

Door COVID-19 kon ook Amsterdam Gay Pride 2020 niet doorgaan. Een event waarbij gelijkheid, inclusiviteit en het vrijuit kunnen zijn wie je bent centraal staan. Hoe draag je daaraan bij zonder dat mensen fysiek bij elkaar kunnen zijn? AXE ontwikkelde de campagne LOVE IS LOVE, die het uiten van je identiteit en het vieren van diversiteit ook tijdens deze bijzondere editie mogelijk maakte.

Media- en middelenstrategie

Love is Love AR Lens waarin love, peace en equality verschenen op basis van handgebaren. Influencer inzet van uiteenlopende afkomst, gender en seksuele geaardheid. Versterkt door een online campagne en High impact OOH met echte, diverse koppels in de hoofdrol. Online content serie met VICE waarin kunstenaars vertelden over hun coming out. AXE limited edition productlijn Love is Love Unite. Ondersteund met een donatie aan COC Nederland.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken