Love is Love

Love is Love

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
AXE | UNILEVER
Bureau
Mindshare Greenhouse
Jaar
2020
Paginanummer
361

Doelstelling

AXE wil benadrukken dat iedereen gelijk is en awareness creëren rondom de unisex productlijn AXE Love is Love Unite.

Doelgroep

Iedereen, want liefde is van en voor iedereen.

Merkomschrijving

AXE wil mensen dichter bij elkaar brengen en verenigen. Een goede geur draagt daaraan bij.

Concept

Juist wanneer het lastig is om fysiek bij elkaar te zijn, is het belangrijk dat mensen zich kunnen uiten en verbinden. AXE is hiervan de facilitator met een campagne die mensen in tijden van COVID-19 helpt bij het uiten van hun steun voor gendergelijkheid, inclusiviteit & diversiteit.

Media- en middelenstrategie

Love is Love AR Lens waarin love, peace en equality verschenen op basis van handgebaren. Om een divers publiek aan te spreken is een groep influencers van uiteenlopende afkomst, gender en seksuele geaardheid aangesloten, die de LOVE IS LOVE boodschap met hun volgers deelden. Bereikten we het brede publiek middels een online campagne en High impact Out Of Home met echte diverse koppels in de hoofdrol. Online content serie met VICE waarin kunstenaars vertelden over hun coming out. Ondersteund met een donatie aan COC Nederland.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken