Light Your Home Smarter

Light Your Home Smarter

Categorie
Durables
Adverteerder
PHILIPS LIGHTING HUE
Bureau
Ogilvy & Mather Amsterdam
Jaar
2017
Paginanummer
200

Nominatie 2017

Doelstelling

Creëer een verlangen naar connected lighting en overtuig de doelgroep door het merk Philips Hue op een nieuwe karakteristieke manier te introduceren.

Doelgroep

Early adopters die openstaan voor vernieuwingen in huis.

Merkomschrijving

Philips Hue is je persoonlijke draadloze verlichtingssyteem waarmee je gemakkelijk je lampen kunt bedienen en voor elk moment de juiste sfeer kan creëren.

Concept

Ochtendlicht, zonlicht en maanlicht kent iedereen, maar wat is diepzeelicht, doelpuntlicht of niet-dit-huis-licht? Coole, clipachtige video's met een onweerstaanbare soundtrack laten zien dat je met Philips Hue connected lighting elk voorstelbaar licht in huis haalt.

Media- en middelenstrategie

De campagne is te zien in traditionele en digitale media en wordt uitgerold in drie fases: Hero, Hub en Hygiëne. Iedereen krijgt hero video content te zien, waarna de identiteit van de bezoekers bepaalt welke hub video ze te zien krijgen. Voor de hygiëne fase is er retargeting met how-to content en product banners. Centraal in al deze fases staat meethue.com, een kleurrijk domein waar je alles te weten komt over de mogelijkheden van Philips Hue.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken