LIFE, BE FIT FOR IT

LIFE, BE FIT FOR IT

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
David Lloyd Leisure
Bureau
KSM
Jaar
2008
Paginanummer
588

Doelstelling

De naamsbekendheid van David Lloyd Sports en Health Clubs vergroten zodat het voor de doelgroep duidelijker wordt dat David Lloyd de sportclub is die meer biedt op het gebied van sport en health in een sfeer van luxe, comfort en gemak.

Doelgroep

Vrouwen, mannen en kinderen van alle leeftijden die willen investeren in een gezond en fit leven.

Concept

David Lloyd roept iedereen op om in actie te komen en een fitter leven te ontdekken zodat men meer van het leven kan genieten. Kortom: ‘Life, be fit for it’. Media& Middelenstrategie: Om de doelgroep optimaal te bereiken worden landelijke en lokale advertenties en (on)geadresseerde mailings ingezet rondom de vestigingen. Op alle uitingen wordt de doelgroep gestimuleerd om een kijkje te nemen bij één van de vestigingen. Daarnaast is de campagne ook bedoeld om interne doelgroepen te behouden door middel van communicatiemiddelen zoals posters, banieren en mailings.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken