Licor 43. Door en door spaans

Licor 43 / Gleijm & van der Waart

Bekijk deze campagne op pagina 246 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Licor 43
Titel
Likeur
Bureau
Gleijm & van der Waart
Account
Martine Ansems en Tara Kierkels
Copy
Maarten Boog en Niels Jacobs
Art
Maarten Boog en Niels Jacobs
Strateeg
Roel de Kok
Opdrachtgever
Matthijs van Zanten
Film/Productiemaatschappij
Klaasfilm
Editor
Raymond Leijdekkers
Muziek
GAP Films Commercial Productions GmbH
RTV-producer
Maarten Boog
Fotografie
Beeldbewerking Joost Schrover
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Licor 43
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Gleijm & van der Waart
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Naamsbekendheid en merkvoorkeur vergroten. Sinds 2008 groeit de naamsbekendheid explosief. Ten opzichte van 2010 zelfs met 21%. De verkoop groeit zelfs harder. Inmiddels is Licor 43 de nummer twee op de likeurmarkt en is daarmee de snelst groeiende likeur van Nederland.

Doelgroep

Mannen en vrouwen van 30-40 jaar.

Strategie/Concept

Puur. Licor43 is puur qua samenstelling en afkomst, maar ook in emotie. Simpel authentiek met de juiste dosis intelligentie.

Media- en middelenstrategie

Een geïntegreerde campagne met landelijke & doelgroepgerichte media-inzet. Televisiecommercial, billboarding bij Sunday Night Fever (RTL4) en Grenzeloos Verliefd (NET5), commercial in de bios, radiocommercial, toiletreclame, online advertising. Outdoor: Abri's, center signs, taxireclame, commercial op ledschermen, megareclamedoek op gebouw De Willemswerf in Rotterdam, advertentie in Linda, adverteren op de Linda app. Cadeauverpakking voor retail met glaasjes en DVD. Sponsoren van de film De Eetclub.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen