Libelle. Luister naar de vrouw in jou.

Libelle. Luister naar de vrouw in jou.

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Libelle
Bureau
Only
Jaar
2007
Paginanummer
228

Nominatie 2007

Doelstelling

Het beeld dat (potentiële) lezeressen van Libelle hebben verjongen en het beeld dat de huidige lezeressen hebben verstevigen.

Doelgroep

Vrouwen van 35-45 jaar.

Concept

De traditionele huisvrouw of carrièrevrouw bestaat niet meer. De traditionele Libelle ook niet. Aan de hand van eigentijdse stellingen over vrouwelijke waarden geeft Libelle aandacht aan echte vrouwelijke discussies. Hierdoor wordt het beeld dat de doelgroep van Libelle heeft geactualiseerd.

Media- en middelenstrategie

Met een brede aanpak en inzet van middelen (tv, print, banners, website, outdoor, pr) zet Libelle vrouwen aan het denken door verschillende stellingen voor te leggen. De campagne startte met een teaserwebsite luisternaardevrouwinjou.nl. In deze fase was de afzender nog niet duidelijk. In de volgende fase van de campagne werd de afzender Libelle onthuld via print, tv en outdoor.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken