LG So Viral It’s Scary

LG So Viral It’s Scary

Categorie
Durables
Adverteerder
LG ELECTRONICS
Bureau
SuperHeroes Amsterdam
Jaar
2013
Paginanummer
221

Doelstelling

Bevestig het LG marktleiderschap in IPS monitoren. Combineer de claim op beeldkwaliteit met multitasken voor de IPS 21:9 serie.

Doelgroep

Consumenten, alle leeftijden, man.

Concept

Onder het thema 'So Real It's Scary' bouwen we verder aan de bekendheid van LG monitoren. We lanceren twee nieuwe virale films, ondersteund met in-store activatie. In 'Stage Fright' testen we of mannen in staat zijn om hun 'plankenkoorts' in het toilet te bedwingen. En in 'So Viral It's Scary' onderzoeken we of mannen inderdaad niet kunnen multitasken.

Media- en middelenstrategie

Na de succesvolle So Real It's Scary lift-film uit 2012, kiezen we opnieuw voor een combinatie van virale film en in-store activatie, uitgebouwd met PR en gerichte seeding. Het resultaat: succes! In totaal hebben de 'So Real It's Scary' episodes al meer dan 45 miljoen views op YouTube verzameld en de verkoopcijfers zijn uitmuntend.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken