Een combinatie van impactvolle massamedia, 1-op-1 communicatie en een uitgekiende inzet van PR en Social Media. Met het zwaartepunt voorafgaand aan 1 maart, in plaats van het gebruikelijke campagne voeren als de auto in de showroom staat. In tv-commercials zien we een vader, een vrouwelijke manager en een advocaat die nauwelijks kunnen wachten tot 1 maart. Speciale "wachtverzachter" mailings sporen eerste kopers en prospects aan om hun hunkering via social media met anderen te delen. Persberichten over de almaar stijgende verkoopcijfers zetten een succesvol beeld neer, wat leidt tot extra begeerlijkheid. Megamasten, online en POSM tellen af tot 1 maart. Op 1 maart zelf verschijnt een selectie van tweets van de afgelopen maanden in een 1/1 dagblad advertentie. Lexus roept daarin op te twitteren hoe blij men is met de komst van de CT. Alle reacties verschijnen gedurende 24 uur direct op nu.nl. In de eerste twee weken van maart loopt de campagne door in TV, megamasten, online en POSM om duidelijk te maken dat de CT eindelijk in Nederland gearriveerd is.