LEVE JE LIJF!

LEVE JE LIJF!

Categorie
Retail
Adverteerder
DA RETAIL GROEP
Bureau
doorn & roos advertising
Jaar
2005
Paginanummer
444

Doelstelling

DA moet haar positie verstevigen als dé winkel waar je moet zijn voor alles op het gebied van Schoonheid & Gezondheid. De campagne heeft tot doel DA weer op de kaart te zetten: in het hoofd (Top of Mind bekendheid), in het hart (positieve, eigentijdse attitude) en in de benen (stimuleren winkelbezoek).

Doelgroep

Marketing: vrouwen 18-65. Communicatie: vrouwen 30-45.

Concept

Gezondheid en schoonheid betekenen “je lekker voelen”; hoe fit ben je en hoe zie je eruit. Die twee zaken komen samen op één plek: HET LIJF! Leve je Lijf! staat voor blij zijn met jezelf / voor een compliment aan je eigen lijf of delen daarvan. Leve je Lijf! komt terug door altijd lichaamsdelen centraal te stellen en ook als display te gebruiken.

Media- en middelenstrategie

Naast de ingezette thematische campagnelijn spelen leveranciers van DA in alle campagneonderdelen een centrale rol: het product van onze partners als ‘held’ van de actiecommercials. En dat geldt ook voor in- en outstore media, print, radiocommercials, huis-aan-huis folders, dm et cetera.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken