Lekker! Sparen voor handdoeken

ETOS / Goud Activatie

Bekijk deze campagne op pagina 346 van het SAN Jaarboek 2014.

Adverteerder
ETOS
Titel
Drogisterijketen
Bureau
Goud Activatie
Account
Coen Ruseler, Indira Balgobind
Copy
Nico van Scherpenzeel
Art
Nico van Scherpenzeel, Roel Verhoeven
Strateeg
Coen Ruseler
Opdrachtgever
Ellis Capello, Nienke Vernhout
Film/Productiemaatschappij
OrangeView
Editor
Marcel Poelstra
Fotografie
Dana Fotografie (Dana van Leeuwen)
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van ETOS
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Goud Activatie
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Retail
Meer Retail inzendingen

Retail

Doelstelling

Het najaar is voor Etos altijd een lastige periode, qua omzet. Ontwikkel daarom in het najaar van 2014 een activatiecampagne, die zorgt voor extra omzet door: verhoging bezoekfrequentie; meer transacties; hoger bonbedrag per aankoop. Lever daarnaast een bijdrage aan het streven van Etos naar een meer sexy imago en zorg voor aansluiting op de succesvolle handdoekenspaaractie uit 2013.

Doelgroep

Vrouwen (20-49).

Strategie/Concept

De slogan 'Lekker! Sparen voor handdoeken' spoorde consumenten aan om mee te doen aan de landelijke handdoekenspaaractie. De hoogkwalitatieve handdoek in populaire kleuren past goed bij Etos en is een premium, waar vrouwen écht iets aan hebben en waarmee Etos invulling geeft aan de pay off 'Alles voor jou'. In het streven van Etos naar een meer sexy imago is de keuze voor de schaars geklede acteur Manuel Broekman als hét campagnegezicht evident. De actie sloot naadloos aan op de actie 'Spaar stapels handdoeken!' uit 2013.

Media- en middelenstrategie

Instore, outdoor, print, online, social media, PR en free publicity.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen