Lekker! Sparen voor handdoeken

Lekker! Sparen voor handdoeken

Categorie
Retail
Adverteerder
ETOS
Bureau
Goud Activatie
Jaar
2014
Paginanummer
346

Doelstelling

Het najaar is voor Etos altijd een lastige periode, qua omzet. Ontwikkel daarom in het najaar van 2014 een activatiecampagne, die zorgt voor extra omzet door: verhoging bezoekfrequentie; meer transacties; hoger bonbedrag per aankoop. Lever daarnaast een bijdrage aan het streven van Etos naar een meer sexy imago en zorg voor aansluiting op de succesvolle handdoekenspaaractie uit 2013.

Doelgroep

Vrouwen (20-49).

Concept

De slogan 'Lekker! Sparen voor handdoeken' spoorde consumenten aan om mee te doen aan de landelijke handdoekenspaaractie. De hoogkwalitatieve handdoek in populaire kleuren past goed bij Etos en is een premium, waar vrouwen écht iets aan hebben en waarmee Etos invulling geeft aan de pay off 'Alles voor jou'. In het streven van Etos naar een meer sexy imago is de keuze voor de schaars geklede acteur Manuel Broekman als hét campagnegezicht evident. De actie sloot naadloos aan op de actie 'Spaar stapels handdoeken!' uit 2013.

Media- en middelenstrategie

Instore, outdoor, print, online, social media, PR en free publicity.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken