Het najaar is voor Etos altijd een lastige periode, qua omzet. Ontwikkel daarom in het najaar van 2014 een activatiecampagne, die zorgt voor extra omzet door: verhoging bezoekfrequentie; meer transacties; hoger bonbedrag per aankoop. Lever daarnaast een bijdrage aan het streven van Etos naar een meer sexy imago en zorg voor aansluiting op de succesvolle handdoekenspaaractie uit 2013.
De slogan 'Lekker! Sparen voor handdoeken' spoorde consumenten aan om mee te doen aan de landelijke handdoekenspaaractie. De hoogkwalitatieve handdoek in populaire kleuren past goed bij Etos en is een premium, waar vrouwen écht iets aan hebben en waarmee Etos invulling geeft aan de pay off 'Alles voor jou'. In het streven van Etos naar een meer sexy imago is de keuze voor de schaars geklede acteur Manuel Broekman als hét campagnegezicht evident. De actie sloot naadloos aan op de actie 'Spaar stapels handdoeken!' uit 2013.