Lekker Geregeld Zakelijk

REAAL / Etcetera

Bekijk deze campagne op pagina 136 van het SAN Jaarboek 2018.

Adverteerder
REAAL
Bureau
Etcetera
Account
Danny van de Wetering, Marieke Prette
Copy
Maarten Remmers
Art
Raymond van Schaik
Strateeg
Job Koopman
Opdrachtgever
Jeroen de Graaf, Willemijn Manshanden-Bots, Ellen van den Berg-De Kort
In samenwerking met
Studio Freek, Vizeum, The Online Company,
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van REAAL
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Etcetera
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Bekendmaken dat Reaal alles altijd helemaal goed regelt, ook voor zakelijke klanten. Op deze wijze bekendheid geven aan de Arbeidsongeschiktheids- en andere zakelijke verzekeringen van Reaal.

Doelgroep

Reaal is er voor alle drukbezette ZZP'ers en MKB-ers in Nederland.

Strategie/Concept

De campagne zet 'De Regelaars´ van Nederland centraal, zij die achter de schermen alles lekker regelen. Op merkniveau tonen we dat de ´moeder´ van Freek Vonk ook zakelijke verzekeringen heeft laten afsluiten voor Freek's bedrijf. Op productniveau regelt Reaal 2 maanden korting op een nieuwe AOV verzekering of een gratis Voorwaardencheck. Met een recordaantal nieuwe zakelijke klanten tot gevolg.

Media- en middelenstrategie

Televisie en prerolls zetten op merkniveau het thema ´Lekker Werken´ neer. Om de proposities kracht bij te zetten wordt een marketing PR onderzoek gedaan. Via getargete print, online advertising op zakelijke platforms en Linkedin wordt conversie gecreëerd.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen