Bekendmaken dat Reaal alles altijd helemaal goed regelt, ook voor zakelijke klanten. Op deze wijze bekendheid geven aan de Arbeidsongeschiktheids- en andere zakelijke verzekeringen van Reaal.
Ook zakelijk verzekeren mag geen moeite kosten. Niet bij het afsluiten, niet bij het claimen. Of je je verzekeringen nu via een adviseur regelt voor jezelf, of je bedrijf, Reaal helpt je daarbij. Lekker Geregeld!
De campagne zet 'De Regelaars´ van Nederland centraal, zij die achter de schermen alles lekker regelen. Op merkniveau tonen we dat de ´moeder´ van Freek Vonk ook zakelijke verzekeringen heeft laten afsluiten voor Freek's bedrijf. Op productniveau regelt Reaal 2 maanden korting op een nieuwe AOV verzekering of een gratis Voorwaardencheck. Met een recordaantal nieuwe zakelijke klanten tot gevolg.
Televisie en prerolls zetten op merkniveau het thema ´Lekker Werken´ neer. Om de proposities kracht bij te zetten wordt een marketing PR onderzoek gedaan. Via getargete print, online advertising op zakelijke platforms en Linkedin wordt conversie gecreëerd.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken