Met een nieuwe campagne wil Milner haar bekende verantwoorde imago koppelen aan de huidige universele behoefte om lekker in je vel te zitten. Milner moet gezien worden als de bewuste én slimme keuze voor iedereen die wil genieten van lekker en verantwoord broodbeleg.
Vrouwen die graag goed in hun vel willen zitten, maar niet te streng zijn voor zichzelf. Ze zoeken de balans tussen het maken van bewuste keuzes en vrijuit genieten.
We doen steeds meer ons best om gezonder te leven. Maar soms eisen we te veel van onszelf of slaan we een beetje door. Onder het motto 'Lekker bezig' laat Milner iedereen inzien dat je voor een gezonder leven niet altijd tot het uiterste hoeft te gaan of blind de nieuwste trends hoeft te volgen.
Brede awareness via TV, OLV, banners en radio. De herkenbaarheid wordt verder versterkt door de relativerende voice-over en soundlogo 'lekker bezig'. De campagne wordt verrijkt met online 'lekker bezig'-receptinspiratie.
Hoofdsponsor
Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken