Leef Spannend

Leef Spannend

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
HOLLAND CASINO
Bureau
INDIE Amsterdam
Jaar
2019
Paginanummer
366

Doelstelling

Holland Casino wil een alternatief zijn voor vele leisure aanbieders, waarbij de spanning van het spel een sterk onderscheidend element is. De doelgroep willen we laten weten dat een avondje uit bij Holland Casino een totaalbeleving is. Alles draait om het spel en de opwinding van de winkans. Maar daarnaast benadrukken we ook de omgeving waarbinnen het spel zich afspeelt. Een omgeving voor een avondje uit vol spanning met (live) entertainment en een heerlijk restaurant. Een campagne die de menselijke emotie, sense of belonging, de spanning van het spel en het casino als een aantrekkelijke uitgangsgelegenheid in beeld brengt. Drempelverlagend, aantrekkelijk en sympathiek. Echt iets om samen met familie en vrienden van te genieten.

Doelgroep

Nieuwe bezoekers in de leeftijd 41-55 jaar zijn de primaire doelgroep. Daarnaast willen we de campagne aanstekelijk genoeg maken om ook een jongere doelgroep van 26-40 jaar gericht te benaderen.

Merkomschrijving

Holland Casino is de gids en de verleider, die je uitnodigt en uitdaagt om de spanning van het spel te komen ervaren.

Concept

Spelers genieten bij Holland Casino van de unieke sfeer, hapjes, drankjes en entertainment, maar ze komen natuurlijk ook voor de thrill of the game. Daarom gaan we naar de kern: de spanning die precies tussen winst en verlies zit. Het moment dat je je overgeeft aan het spel. Dit ultieme moment is het creatief uitgangspunt: de grootste verleiding en spanning zit in de kleinste, beslissende details van de spelen en de omstandigheden. Het gekozen nummer, of het een eerste date was, was je op de juiste plek gaan staan, omdat je een espresso had gedronken of was het gewoon de juiste dag? Misschien was het allemaal belangrijk, maar misschien ook niet.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd through-the-line ondersteund met 3 verschillende TV-spots (met daarbij de focus op mannen, vriendinnengroepen en koppels), bioscoop, (digitale) abri's, online video en social.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken