LeasePlan Kant & Klaar aanbod

LeasePlan Kant & Klaar aanbod

Categorie
Dienstverlening Financieel
Adverteerder
LEASEPLAN NEDERLAND
Bureau
Etcetera & Red Urban
Jaar
2017

Doelstelling

Primair het genereren van maximaal aantal contracten via Albert Heijn. Secundair het verkrijgen van kwalitatieve leads.

Doelgroep

AH-klanten die geïnteresseerd zijn in Private Lease. Veelal mannelijk, tussen de 50 en 64 jaar, middelhoog opgeleid, met gemiddeld hoger inkomen.

Strategie/Concept

Met Private Lease rijd je laagdrempelig een nieuwe auto, zonder het gedoe en de kosten van aanschaf en onderhoud. De Kant & Klaar actie sluit qua boodschap en vormgeving perfect aan bij de supermarkt omgeving. De dienst wordt letterlijk neergezet als een kant-en-klaar maaltijd. Het enige dat je zelf nog hoeft toe te voegen, is de brandstof.

Media- en middelenstrategie

Via levensgrote displays, demo teams in de AH-XL winkels en verschillende AH-media (zoals 2 miljoen nieuwsbrieven) worden klanten bereikt. 80.000 flyers worden meegestuurd in AH-kratjes. Op een speciale landingspagina wordt onder de achtergelaten mailadressen 1 jaar gratis Private Lease-rijden verloot. De campagne wordt verder ondersteund via radio, outdoor en online.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken