LeasePlan Bank. Sparen met een plan.

LeasePlan Bank / Selmore

Bekijk deze campagne op pagina 178 van het SAN Jaarboek 2010.

Adverteerder
LeasePlan Bank
Titel
Sparen
Bureau
Selmore
Account
Otto van der Harst, Emilie van Dijk
Copy
Kim Triesscheijn
Art
Jarr Geerligs
Opdrachtgever
Rob Keulemans, Ulex Kostense, Chris Haring
Film/Productiemaatschappij
Hazazah
Muziek
Audentity
RTV-producer
Patrick Nelemans
Illustraties
Raoul Deleo
In samenwerking met
Selmore Lynx
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van LeasePlan Bank
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Selmore
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Introduceer een nieuwe internetspaarbank gericht op zowel de zakelijke als particuliere Nederlandse markt. LeasePlan Bank wil in een turbulente periode (na de val van Icesave en DSB) snel merk- en propositiebekendheid opbouwen en conversie bewerkstelligen in een voor haar nieuwe markt. Doel 50.000 rekeninghouders met totaal € 500 miljoen aan spaartegoeden.

Doelgroep

1) Particuliere spaarders met een relatief hoger welstandsniveau en spaartegoed van >10K. 2) MKB.

Strategie/Concept

LeasePlan Bank introduceert 'het nieuwe sparen'; gebaseerd op het simpele en heldere principe van eerlijkheid en transparantie. Dit nieuwe, transparante en flexibele plan wordt geïntroduceerd vanuit het inzicht dat voor de meeste mensen spaargeld meer is dan geld. Spaargeld is vaak een plan dat men wil realiseren en die plannen kunnen ook veranderen.

Media- en middelenstrategie

Brede multimediale introductiecampagne: inzet van TV commercials B2B/B2Conline (website/banners), dagblad- en magazineadvertenties en outdoor.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen