ABN AMRO wil bedrijven investeringsruimte geven – zeker nu. Dat kan met lease. Niet bij iedereen is bekend dat ABN AMRO lease-oplossingen biedt voor bedrijfsmiddelen. Doelstelling is om die bekendheid te verhogen en het aantal lease-aanvragen fors te verhogen.
Primaire doelgroep bestaat uit klanten met een omzet tussen de 1 en 30 miljoen. Secundair richten we ons ook op niet-klanten. Beide hebben het gevoel dat banken minder snel krediet verlenen. Terwijl ondernemers wel op op zoek zijn naar investeringsoplossingen.
In deze tijd opent de optie om bedrijfsmiddelen te leasen deuren. De campagne haakt in op de behoefte van ondernemers om in beweging te blijven en niet tot stilstand te komen. Juist nu in de context van moeilijke economische omstandigheden.
We zetten middelen in die bekendheid, 1-op-1 contact en leads genereren. Ondernemers willen gewoon weten waar ze aan toe zijn. We zetten daarom in op een recht-toe-recht-aan bannercampagne ondersteund door radio en email-marketing.