Learn to Lead – Defensie Officierencampagne Dilemma’s

Learn to Lead – Defensie Officierencampagne Dilemma’s

Categorie
Corporate, Employer Branding & Internal Communication
Adverteerder
MINISTERIE VAN DEFENSIE
Bureau
Steam
Jaar
2017
Paginanummer
81

Winnaar 2017

Doelstelling

Hoogopgeleide jongeren inhoudelijk laten kennismaken met de rol en de verantwoordelijkheden van een officier. Wervingsdoelstelling: 450 officieren.

Doelgroep

VWO'ers & HBO-/WO-studenten en pas afgestudeerden.

Merkomschrijving

Als officier (leidinggevende) bij Defensie neem jij complexe beslissingen, onder de meest moeilijke omstandigheden.

Concept

De Learn to Lead dilemma-campagne voor de werving van officieren daagt jongeren uit: welke keuze zou jij in deze situatie maken? Hoe ga je om met je enorme verantwoordelijkheid, als er levens op het spel staan? Jonge, al ervaren officieren geven vervolgens hun feedback op de dilemma's. Bijzonder is dat de campagne volledig is gebaseerd op echte cases uit de Defensie-praktijk, waarbij intensief is samengewerkt met deskundigen in leiderschap en ethiek van de officiersopleiding.

Media- en middelenstrategie

De campagne omvat tv-commercials, ondersteund door online videobannering, interviews met jonge officieren (content integration), social media-uitingen, pre-rolls, online radio, een wervingssite met de vacatures, een e-learning-module en live events.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken