LANG LEVE DE ONDERNEMING.

LANG LEVE DE ONDERNEMING.

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
RABOBANK NEDERLAND
Bureau
Ubachs Wisbrun
Jaar
2005
Paginanummer
44

Nominatie 2005

Doelstelling

Rabobank heeft een unieke positie in de MKB-markt. Te weinig mensen zien dit. Doel is invulling te geven aan die positie en Rabobank neer te zetten als dé MKB-bank van Nederland.

Doelgroep

Alle MKB-bedrijven in Nederland.

Concept

Rabobank heeft in een sterk competitieve markt haar eigen visie op ondernemen. Het coöperatieve gedachtegoed is de basis van succesvol zakendoen. Rabobank weet dat je eerst moet zaaien voor je kunt oogsten. Deze manier van ondernemen is heel relevant in deze tijd. Duurzaam in plaats van vluchtig en oppervlakkig. Bij Rabobank staat de lange termijn centraal, het gaat in de eerste plaats om een gezonde ontwikkeling van het bedrijf. Rabobank weet dat bedrijven daar tijd voor nodig hebben. We maken duidelijk dat Rabobank investeert in ondernemerschap en bedrijven daardoor langer kunnen bestaan.

Media- en middelenstrategie

Tv, radio, bannering en DM. Intern richting lokale banken: inrichting salesportal, inspiratiemeetings met directies van lokale banken en lezingen met als onderwerp ’Lang leve de onderneming’.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken