LANCYR CAMPAGNE 2008

Lancyr / Being There

Bekijk deze campagne op pagina 187 van het SAN Jaarboek 2008.

Adverteerder
Lancyr
Titel
Verzekeringen
Bureau
Being There
Account
Maarten Mantje, Folkert Postma
Copy
Bart Heijboer
Art
Pieter Scheltema
Strateeg
Edward Stolze
Opdrachtgever
PETER MOLS, HANNY BREEL, MICHAEL RENSSEN
Film/Productiemaatschappij
Christel Palace
Editor
Annelien van Wijnbergen
Muziek
The Ambassadors
RTV-producer
Annabel van Ditmar
Fotografie
David Finato
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Lancyr
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Being There
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Dienstverlening Financieel
Meer Dienstverlening Financieel inzendingen

Dienstverlening Financieel

Doelstelling

Nederland laten weten dat Lancyr dé multichannel-verzekeringsaanbieder is. Ze zijn zowel internetverzekeraar als traditioneel tussenpersoon; maar net wat de consument prettig vindt.

Doelgroep

Alle types in Nederland die zich moeten verzekeren.

Strategie/Concept

Niet iedereen gaat op dezelfde manier met zijn of haar verzekeringen om. De Lancyr campagne laat dit zien in de vorm van herkenbare types. Onder het motto “Wat voor type je ook bent, je komt altijd uit bij Lancyr.” laat Lancyr zien dat het altijd de goede vorm van verzekeren kan aanbieden.

Media- en middelenstrategie

TV, lokale advertenties, radio, internet, instore.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen