LANCIA DELTA

Lancia Nederland / Leo Burnett/arc Amsterdam

Bekijk deze campagne op pagina 194 van het SAN Jaarboek 2009.

Adverteerder
Lancia Nederland
Titel
Delta
Bureau
Leo Burnett/arc Amsterdam
Account
Alewijn Dekker
Copy
Bernd Weeke, Wouter Kraaijvanger
Art
Julijus Rebic, Victor Mulder
Strateeg
Alewijn Dekker
Opdrachtgever
ERIC-JAN HEESEN
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Lancia Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Leo Burnett/arc Amsterdam
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Durables
Meer Durables inzendingen

Durables

Doelstelling

De nieuwe Lancia Delta positioneren als een stijlvolle auto voor stijlvolle mensen die weg willen blijven van de massa. De nieuwe Lancia Delta is dan ook een auto voor mensen die het onderscheid durven te maken. Ook als het gaat om zakelijk rijden.

Doelgroep

Alle stijlvolle mannen en vrouwen in Nederland die zich oriënteren op hun (volgende) leaseauto.

Strategie/Concept

Waar anderen het zoeken in losstaande features om een leaseauto interessant te maken voor de doelgroep, draait Lancia het om. Je least een Lancia zeker niet vanwege zijn uitgebreide uitrusting, maar vooral omdat het een Lancia is. Het gaat om de klasse. Niet om de spiegeltjes en kraaltjes die je erbij krijgt.

Media- en middelenstrategie

Selectief bereik met hoge impact. Niet de massa proberen te vinden, maar juist intensief investeren in selectieve kanalen waar je de doelgroep recht in het hart raakt.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen