LANCIA DELTA

LANCIA DELTA

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
Lancia
Bureau
Leo Burnett/arc Amsterdam
Jaar
2009
Paginanummer
338

Doelstelling

De nieuwe Lancia Delta positioneren als een stijlvolle auto voor stijlvolle mensen die weg willen blijven van de massa. De nieuwe Lancia Delta is dan ook een auto voor mensen die het onderscheid durven te maken. Ook als het gaat om zakelijk rijden.

Doelgroep

Alle stijlvolle mannen en vrouwen in Nederland die zich oriënteren op hun (volgende) leaseauto.

Concept

Waar anderen het zoeken in losstaande features om een leaseauto interessant te maken voor de doelgroep, draait Lancia het om. Je least een Lancia zeker niet vanwege zijn uitgebreide uitrusting, maar vooral omdat het een Lancia is. Het gaat om de klasse. Niet om de spiegeltjes en kraaltjes die je erbij krijgt.

Media- en middelenstrategie

Selectief bereik met hoge impact. Niet de massa proberen te vinden, maar juist intensief investeren in selectieve kanalen waar je de doelgroep recht in het hart raakt.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken