Lancering FOX War of the Worlds

Lancering FOX War of the Worlds

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
FOX NETWORKS
Bureau
TRIANGLE PR
Jaar
2019

Nominatie 2019

Doelstelling

Op een impactvolle en spraakmakende manier awareness, engagement en video views genereren voor de nieuwe serie van FOX; War of the Worlds

Doelgroep

Nederlanders (25-44 jaar) die 'pay tv' bezitten

Strategie/Concept

WOTW verschilt van alle buitenaardse invasieverhalen die we ooit eerder hebben gezien. Het is dichtbij huis, realistisch, hedendaags en herkenbaar. De campagne speelt daarop in. De nieuwsgierigheid van de doelgroep wordt geactiveerd en awareness gerealiseerd door ze bloot te stellen aan diverse mysterieuze gebeurtenissen en dilemma's, vergelijkbaar met die uit de serie. Eerst als teasers/viral, daarna branded.

Media- en middelenstrategie

De campagne werd geladen middels TV (FOX), Offline (Guerrilla stunt, pers event, PR) en Online (Social media, web & influencers)
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken