Laden/Lossen

Bureau Voorlichting Binnenvaart / Wubbe

Bekijk deze campagne op pagina 42 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Bureau Voorlichting Binnenvaart
Titel
Transport
Bureau
Wubbe
Account
Gilbert Witjes
Copy
Marc van der Haar
Art
Thomas Aberson, Daniël Reintjes
Strateeg
Kees Stolze
Opdrachtgever
Wilco Volker, Monique Rook
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Bureau Voorlichting Binnenvaart
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Wubbe
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Business-to-Business
Meer Business-to-Business inzendingen

Business-to-Business

Doelstelling

Bedrijven attenderen op de mogelijkheid van vervoer via de kleine binnenvaartschepen van FlexFleet.

Doelgroep

Logistiek managers bij verladers.

Strategie/Concept

Ook al zit je als bedrijf niet direct aan bevaarbaar water, toch kun je je producten vervoeren met een binnenvaartschip, namelijk met een schip uit de FlexFleet-vloot. De schepen zijn kleiner en dus flexibeler. Om bedrijven daarop te attenderen werd een opvallende guerrilla-campagne ontwikkeld. Bij de entree van bedrijven die niet aan het water zitten, werden laden&lossen-bordjes voor schepen neergezet. De kleinere schepen van FlexFleet kunnen namelijk óók hen bereiken. Hoe? Dat werd uitgelegd in een bijpassende mailing die op hun deurmat lag, bestaande uit een klein bordje dat opgehangen kon worden.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep is zeer transparant en traceerbaar. Daarom is er gekozen voor guerrilla in combinatie met DM. Om zo de impact van de campagne zo groot en direct mogelijk te maken.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen