Laden/Lossen

Laden/Lossen

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Bureau Voorlichting Binnenvaart
Bureau
Wubbe
Jaar
2011
Paginanummer
42

Doelstelling

Bedrijven attenderen op de mogelijkheid van vervoer via de kleine binnenvaartschepen van FlexFleet.

Doelgroep

Logistiek managers bij verladers.

Concept

Ook al zit je als bedrijf niet direct aan bevaarbaar water, toch kun je je producten vervoeren met een binnenvaartschip, namelijk met een schip uit de FlexFleet-vloot. De schepen zijn kleiner en dus flexibeler. Om bedrijven daarop te attenderen werd een opvallende guerrilla-campagne ontwikkeld. Bij de entree van bedrijven die niet aan het water zitten, werden laden&lossen-bordjes voor schepen neergezet. De kleinere schepen van FlexFleet kunnen namelijk óók hen bereiken. Hoe? Dat werd uitgelegd in een bijpassende mailing die op hun deurmat lag, bestaande uit een klein bordje dat opgehangen kon worden.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep is zeer transparant en traceerbaar. Daarom is er gekozen voor guerrilla in combinatie met DM. Om zo de impact van de campagne zo groot en direct mogelijk te maken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken