Lachend ontzorgen

Lachend ontzorgen

Categorie
Personeel
Adverteerder
Achmea
Bureau
TMP Worldwide
Jaar
2006
Paginanummer
436

Doelstelling

Onderscheidend en aantrekkelijk positioneren van Achmea op carrièrebeurs door rumoer te creëren en daarmee naamsbekendheid te vergroten.

Doelgroep

Hbo’ers en wo’ers tot 28 jaar in de laatste fase van hun studie, onlangs afgestudeerden of starters met maximaal twee jaar werkervaring.

Concept

Het thema ontzorgen is doorvertaald naar de gedachte ‘Wij ontzorgen jou vandaag, zodat jij morgen met ons Nederland kunt ontzorgen’. Hiervoor is een lachtherapeut ingeschakeld en hebben goedlachse acteurs in de gangpaden met flyers de bezoekers uitgenodigd een lachsessie bij te wonen. Massaal kwamen de bezoekers naar de lachsessies en gingen in gesprek met de recruiters van Achmea.

Media- en middelenstrategie

Lachsessies op de beurs. Flyers werden hiervoor uitgedeeld door acteurs en sandwichborden stonden opgesteld in de gangpaden. In de stand zelf was het concept doorvertaald naar een videowall en lachzakken die men mee kon nemen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken