Lachen is leven

Stichting CareClowns Nederland / Park

Bekijk deze campagne op pagina 393 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Stichting CareClowns Nederland
Titel
Dienst
Bureau
Park
Copy
J-P Nieuwerkerk
Art
Jan Willem Baggerman
Opdrachtgever
Hans Geels, Brenda Smeenge
Film/Productiemaatschappij
Pink Rabbit
Muziek
Monc Music
In samenwerking met
Pink Rabbit
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Stichting CareClowns Nederland
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Park
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Non-Profit & Overheid
Meer Non-Profit & Overheid inzendingen

Non-Profit & Overheid

Doelstelling

Het introduceren van Stichting CareClowns, een zusje van Stichting CliniClowns. CareClowns gaat op bezoek bij demente ouderen in verpleeg- en verzorgingstehuizen.

Doelgroep

Iedereen die compassie heeft met ouderen in verpleeg- en verzorgingshuizen, en dan met name hoger opgeleide vrouwen van 50 jaar en ouder.

Strategie/Concept

CareClowns brengt geluksmomenten voor demente ouderen. En dat heeft zo z'n positieve effecten. Zo helpen we hun isolement en eenzaamheid te verzachten. Want... lachen is leven!

Media- en middelenstrategie

TV-commercial, website, brochures.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen