Labello Repair & Beauty wintermodel

Beiersdorf / Qi

Bekijk deze campagne op pagina 301 van het SAN Jaarboek 2012.

Adverteerder
Beiersdorf
Titel
Lipverzorging
Bureau
Qi
Account
Bastiaan ter Horst en René Biesot
Copy
Peep van der Molen
Art
Vincent van Rouwendal en Sander Appel
Strateeg
Pieter Dingemans en Lucio Jessurun
Opdrachtgever
Annemieke Poot
In samenwerking met
Hyves & Egotribe
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Beiersdorf
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Qi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Introduceer de nieuwe stick 'Repair & Beauty', creëer merkvoorkeur en engagement.

Doelgroep

Jonge vrouwen, 18 tot 35 jaar, interesse in fashion en beauty.

Strategie/Concept

Als je echt geïnteresseerd bent in fashion en beauty, hoe gaaf is het dan om in een advertentie van Labello te belanden? Dus, Labello zoekt een wintermodel. Hoofdprijs: een fotoshoot bij de Glamour en jouw gezicht in de advertentie.

Media- en middelenstrategie

Voor awareness: print, fashion/beauty blogs en toiletreclame in uitgaansgelegenheden. Voor engagement: ads in Facebook en Hyves. Ingezonden foto's tonen we in een Labello advertentiegrid. Deelnemers zien zichzelf als Labello-model op het scherm. Met de nieuwe Ignite technologie (één actiepagina voor beide netwerken én labello.nl) promoten ze zichzelf bij vrienden in Facebook en Hyves. De campagne loopt 1 maand. 4.000 meiden doen mee. 120.000 bezoekers blijven gemiddeld 3 minuten op de site en stemmen 50.000 keer. Het levert Labello bijna 10.000 nieuwe fans op.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen