Labello Moodsisters

Labello Moodsisters

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Beiersdorf
Bureau
Qi
Jaar
2011
Paginanummer
217

Doelstelling

Versterken merkvoorkeur Labello

Doelgroep

Jonge vrouwen, 18 - 30 jaar

Concept

Over lipverzorging kun je niet eindeloos blijven communiceren, dus voegen we een domein toe. Het idee heet Labello Moodsisters, en het draait letterlijk om de Labello stick. Alle Labello producten hebben we ondergebracht in 6 moods. Verder gebruiken we de iconische Labello stick als een mood&music player die je in je Hyves profiel kunt zetten. Met deze nieuwe player kies je een van de 6 moods, je kiest een liedje of maakt je eigen playlist aan en deelt die met één klik. Bij elke mood vind je inmiddels honderden afspeellijsten met liedjes die passen bij die stemming.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep besteedt veel tijd op Hyves en is gek op muziek. Daarom bouwden we speciaal voor gebruik op Hyves deze unieke player. Via dit kanaal plaatst Labello regelmatig tips over lipverzorging en linkjes naar nieuwe playlists, alles per mood. Resultaat: bijna 27.000 profielen gepimpt, ruim 120.000 unieke bezoekers en inmiddels al 31.000 Labello fans op Hyves.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken