Labello Moodsisters

Beiersdorf / Qi

Bekijk deze campagne op pagina 217 van het SAN Jaarboek 2011.

Adverteerder
Beiersdorf
Titel
Lipverzorging
Bureau
Qi
Account
Ingmar Rozeboom, René Biesot
Copy
Roland van Beveren, Peep van der Molen
Art
Joshua Hoogenboom, Vincent van Rouwendal, Sander Appel
Strateeg
Sebastiaan van Rijnsoever, Susanne van Maanen
Opdrachtgever
Fleur Jansen, Annemieke Poot, Roderik de Maar
In samenwerking met
Egotribe
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van Beiersdorf
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Qi
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Versterken merkvoorkeur Labello

Doelgroep

Jonge vrouwen, 18 - 30 jaar

Strategie/Concept

Over lipverzorging kun je niet eindeloos blijven communiceren, dus voegen we een domein toe. Het idee heet Labello Moodsisters, en het draait letterlijk om de Labello stick. Alle Labello producten hebben we ondergebracht in 6 moods. Verder gebruiken we de iconische Labello stick als een mood&music player die je in je Hyves profiel kunt zetten. Met deze nieuwe player kies je een van de 6 moods, je kiest een liedje of maakt je eigen playlist aan en deelt die met één klik. Bij elke mood vind je inmiddels honderden afspeellijsten met liedjes die passen bij die stemming.

Media- en middelenstrategie

De doelgroep besteedt veel tijd op Hyves en is gek op muziek. Daarom bouwden we speciaal voor gebruik op Hyves deze unieke player. Via dit kanaal plaatst Labello regelmatig tips over lipverzorging en linkjes naar nieuwe playlists, alles per mood. Resultaat: bijna 27.000 profielen gepimpt, ruim 120.000 unieke bezoekers en inmiddels al 31.000 Labello fans op Hyves.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen