Laat jezelf weer gaan

Laat jezelf weer gaan

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
NS
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2021
Paginanummer
437

Nominatie 2021

Doelstelling

Na de grote terugval door corona, wil NS treinreizigers terugwinnen. Zowel overweging als treingebruik moet stijgen.

Doelgroep

Sociaal-recreatieve treinreizigers die weer naar bestemmingen willen, maar nog geen reis hebben gepland.

Merkomschrijving

NS is meer dan vervoer van station tot station. Met NS haal je meer uit je reis, meer uit je dag.

Concept

Een coronamoe Nederland staat te popelen om er weer op uit te gaan. Niet alleen willen we naar die plekken die we zo hebben gemist, we willen ze vooral weer samen beleven. En wat houdt ons tegen, nu Nederland in de zomer weer opengaat? Niets.

Met “Dit is wat ik nodig had” bezingt aanstormend talent Ben Forte die vrijheid in een verhaal over een oma en haar kleinzoon die zich samen een dag lang volledig uitleven.
Vandaag laten we ons weer gaan, met een Dagretour Dal.

Media- en middelenstrategie

In Touch (TV, OLV, radio, social) spelen we in op het ultieme vrijheidsgevoel. In Tell en Sell (social, display en search) stemden we de targeting af op verschillende kopersprofielen voor dagjes uit en maakten we dit extra aantrekkelijk met een voordelig dagretour.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken