LAAT JE NIET UITKLEDEN

SCARLET TELECOM / BeyenMeyerProdukties

award
Winnaar 2005

Bekijk deze campagne op pagina 156 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
SCARLET TELECOM
Titel
Scarlet One (adsl, vast en mobiel bellen)
Bureau
BeyenMeyerProdukties
Account
Chris Vannitsem
Copy
Karel Beyen art Paul Meyer DIENST VERLENING
Opdrachtgever
SANDRA OTTENS
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van SCARLET TELECOM
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van BeyenMeyerProdukties
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Dienstverlening
Meer Dienstverlening winnaars

Dienstverlening

Doelstelling

Heel Nederland informeren over het nieuwe product Scarlet One.

Doelgroep

Heel Nederland.

Strategie/Concept

Door gebruik te maken van de alombekende Beau van Erven Dorens als het gezicht van Scarlet, zo snel mogelijk impact en herkenbaarheid realiseren. De letterlijke vertaling van de pay off ’Laat je niet uitkleden’ is humoristisch en simpel voor iedereen begrijpelijk.

Media- en middelenstrategie

Via een multimediale inzet het merk Scarlet binnen korte tijd bekend en vertrouwd maken bij de Nederlandse consument, waarbij alle campagne-onderdelen op een onderscheidende en spraakmakende manier neergezet worden. De focus lag hierbij op het realiseren van traffic naar het call centre en de website.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen