LAAT JE NIET UITKLEDEN

LAAT JE NIET UITKLEDEN

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
SCARLET TELECOM
Bureau
BeyenMeyerProdukties
Jaar
2005
Paginanummer
156

Winnaar 2005

Doelstelling

Heel Nederland informeren over het nieuwe product Scarlet One.

Doelgroep

Heel Nederland.

Concept

Door gebruik te maken van de alombekende Beau van Erven Dorens als het gezicht van Scarlet, zo snel mogelijk impact en herkenbaarheid realiseren. De letterlijke vertaling van de pay off ’Laat je niet uitkleden’ is humoristisch en simpel voor iedereen begrijpelijk.

Media- en middelenstrategie

Via een multimediale inzet het merk Scarlet binnen korte tijd bekend en vertrouwd maken bij de Nederlandse consument, waarbij alle campagne-onderdelen op een onderscheidende en spraakmakende manier neergezet worden. De focus lag hierbij op het realiseren van traffic naar het call centre en de website.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken