Laat de leeuw in je los

Laat de leeuw in je los

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
Unilever Nederland
Bureau
Lowe en Draft
Jaar
2006
Paginanummer
270

Doelstelling

Verhoging brand awareness, welke moet leiden tot een versterking van de marktpositie en propositie van Rexona for Men.

Doelgroep

Mannen, 20 - 45 jaar.

Concept

‘Mannen gaan los!’ Dit gegeven was de basis voor een internationale tv-commercial voor Rexona for Men - genaamd ‘Fanimals’- maar ook voor de nationale doorvertaling in een activeringsplatform, t.b.v. de Olympische Winterspelen en het WK voetbal. Overkoepelend thema hiervan: ‘Nederland durf te juichen’. De instrumentele effectiviteit van Rexona stelt je immers in staat om helemaal los te gaan tijdens spannende sportmomenten. Specifiek voor het WK voetbal werd in het kader hiervan de ‘Laat de leeuw in je los’-campagne ontwikkeld met hierin de ‘Brulbox’. In deze ‘kooi met camera’- aanwezig op een groot aantal evenementen - kon je jouw beste brul laten horen om Oranje te ondersteunen. Dit resulteerde in online filmpjes, waarvan het publiek de besten koos. Deze waren tijdens het WK op tv te zien.

Media- en middelenstrategie

Events (i.s.m. Bananas), online (i.s.m. Suntzu), promoties en tv.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken