LA PAZ GOES WILDE

LA PAZ GOES WILDE

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
Swedish Match
Bureau
Doorrood concept + creatie
Jaar
2009
Paginanummer
71

Doelstelling

Veertig jaar geleden begon La Paz Wilde aan hun opmars in de markt. Voor producent Swedish Match een mooie aanleiding om in 2009 met een opvallende dealeractie het jubileum onder de aandacht te brengen en relaties te bedanken voor de succesvolle samenwerking. Onderdeel van de briefing is een prijsvraag waarmee een volledig verzorgd weekend kan worden gewonnen. De actie moet minimaal 5% van de wederverkopers tot deelname bewegen.

Doelgroep

Alle wederverkopers van La Paz Wilde.

Concept

De doelgroep ontvangt een opvallende mailing die hen attendeert op de actiewebsite van de La Paz Wilde Experience. Via de site kunnen relaties van La Paz zich inschrijven voor een jubileumcadeau en een prijsvraag. Er staan maar liefst veertig WildeCards op het spel voor de La Paz Wilde Experience, een avontuurlijk evenement in de Ardennen. De doelstelling wordt meer dan overtroffen: de actie genereert een respons van bijna 20%!

Media- en middelenstrategie

Uitnodiging (envelop met premium), actiewebsite, mailpack (doos met cadeau), WildeCard.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken