KWALITEITSCAMPAGNE

KWALITEITSCAMPAGNE

Categorie
Durables
Adverteerder
MIELE NEDERLAND B.V.
Bureau
LaMarque
Jaar
2005
Paginanummer
194

Winnaar 2005

Doelstelling

De ongeëvenaarde Miele kwaliteit onderstrepen op basis van unieke productinnovaties. Het merk daarmee op eigen kracht neerzetten als een klasse apart (’er is geen betere’). Dit op een wijze waarmee het merk (weer) aantrekkelijk wordt voor een grote groep consumenten binnen de samenleving.

Doelgroep

Potentiële Miele klanten staan bewust in het leven. Ze vinden het belangrijk zorg te besteden aan hun huis, de tuin, het eten en de rest van het huishouden. Het zijn mensen die hechten aan kwaliteit, comfort en zekerheid. Goedkoop is duurkoop en ze hebben doorgaans een bovenmodaal inkomen. Ze werken en zijn 30 jaar en ouder.

Concept

Alleen Miele kan een Miele verbeteren. Dat laten we dan ook zien. Letterlijk door telkens een feature van een apparaat een hoofdrol te geven. Waarbij duidelijk wordt dat het hier niet een verbetering om het verbeteren betreft, maar een relevante verbetering van het proces wassen, stofzuigen of koken. De SoftCare-trommel met honingraatstructuur, die het wasgoed beschermt. De stofzuiger met Allergotec, die aangeeft wanneer een vloer vrij van stof, pollen en bacteriën is. De stoomoven, die zorgt voor behoud van vitamines en verrijking van smaak. Dat kan alleen van Miele zijn.

Media- en middelenstrategie

TV, print (dagbladen en magazines), radio en retail.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken