KVK Comeback-lijn

KVK Comeback-lijn

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KVK
Bureau
Havas Lemz
Jaar
2017
Paginanummer
49

Winnaar 2017

Doelstelling

Bewijs dat KVK dé dienstverlener is die ondernemers echt vooruit helpt.

Doelgroep

KVK is er voor alle ondernemers in NL.

Merkomschrijving

KVK kampt met een perceptieprobleem. Men ziet KVK nog steeds als ouderwets handelsregister, in plaats van dienstverlener voor ondernemend Nederland.

Concept

KVK staat op voor ondernemers in zwaar weer. Ondernemers met financiële problemen zoeken te laat hulp omdat ze er niet over praten. Om dit taboe te doorbreken en ondernemers te laten weten dat ze er niet alleen voor staan, lanceert KVK de Comeback-lijn. Een hulplijn waar ondernemers anoniem 24/7 terecht kunnen voor steun & advies. In mini-documentaires en in PR vertellen bekende ondernemers Ron Blaauw, Jörgen Raymann, Danie Bles en Marlies Dekkers openhartig over hun financiële problemen en comeback.

Media- en middelenstrategie

Met uitsluitend PR en social media halen we headlines in alle landelijke media, met een overall earned bereik van 17 mln. Dit wordt aangejaagd met een persoonlijke persbenadering en bekende ondernemers die in verschillende media hun verhaal doen. KVK wordt overspoeld door reacties, met alleen in de eerste nacht al 223 telefoontjes en de teller loopt nog steeds.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken