KVK Comeback-lijn

KVK / Havas Lemz

award
Winnaar 2017

Bekijk deze campagne op pagina 351 van het SAN Jaarboek 2017.

Adverteerder
KVK
Bureau
Havas Lemz
Account
Havas Lemz
Copy
Havas Lemz
Art
Havas Lemz
Strateeg
Havas Lemz
Opdrachtgever
Michiel Huitema, Peggy Kaal, Kim van Gameren, Bob Boerrigter
Film/Productiemaatschappij
Chapter Film & Motion Design (voorheen FilmGasten)
Editor
Reinjan Prakke, Amber Hooijmans & Diede van Vree
Nominatie
ja
Winnaar
ja
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van KVK
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Havas Lemz
Word geïnspireerd door winnaars in de categorie Smart Idea
Meer Smart Idea winnaars

Smart Idea

Doelstelling

Bewijs dat KVK dé dienstverlener is die ondernemers echt vooruit helpt.

Doelgroep

KVK is er voor alle ondernemers in NL.

Strategie/Concept

KVK staat op voor ondernemers in zwaar weer. Ondernemers met financiële problemen zoeken te laat hulp omdat ze er niet over praten. Om dit taboe te doorbreken en ondernemers te laten weten dat ze er niet alleen voor staan, lanceert KVK de Comeback-lijn. Een hulplijn waar ondernemers anoniem 24/7 terecht kunnen voor steun & advies. In mini-documentaires en in PR vertellen bekende ondernemers Ron Blaauw, Jörgen Raymann, Danie Bles en Marlies Dekkers openhartig over hun financiële problemen en comeback.

Media- en middelenstrategie

Met uitsluitend PR en social media halen we headlines in alle landelijke media, met een overall earned bereik van 17 mln. Dit wordt aangejaagd met een persoonlijke persbenadering en bekende ondernemers die in verschillende media hun verhaal doen. KVK wordt overspoeld door reacties, met alleen in de eerste nacht al 223 telefoontjes en de teller loopt nog steeds.

Ga naar de campagnesite

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen