Kruidvat Luiertaart

Kruidvat Luiertaart

Categorie
Smart Idea
Adverteerder
KRUIDVAT
Bureau
Kruidvat Intern
Jaar
2020
Paginanummer
386

Doelstelling

Geef nieuwe ouders in deze coronatijden een steuntje in de rug en creëer sympathie voor de Kruidvat-babycategorie.

Doelgroep

Zwangeren en (jonge) ouders.

Merkomschrijving

Kruidvat is een grote speler in de markt voor babyverzorging. De drijfveren van de doelgroep zijn sterk gestuurd door emotie en geruststelling, en vormen een wezenlijk onderdeel in de concurrentiestrijd waarbinnen Kruidvat wil groeien.

Concept

In de eerste lockdown werd raamvisite spontaan een begrip. Ook kraamvrouwen konden hun geluk niet delen. Alleen voor het raam kon de nieuwe baby worden bewonderd. Kruidvat sprong hierop in en wilde deze groep extra steunen. Zo ontstond 'De Kruidvat Luiertaart - (K)raamvisite'. Familie en vrienden konden de kersverse ouders een hart onder de riem steken met emotionele boodschappen op groot scherm en een jaar gratis luiers in de vorm van de luiertaart. Zodat ze daar in elk geval geen zorgen over hoefden te hebben.

Media- en middelenstrategie

Micro-targetting campagne via Facebook, Instagram en online video. Gericht op New parents, Geboorte, Zwangerschap, Babyshower, Borstvoeding en Luiers. Online video gericht op vrouwen/mannen 18+ met kinderen 0-3 jaar.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken