KRUIDVAT 30 JAAR SURPRISE PARTY

KRUIDVAT 30 JAAR SURPRISE PARTY

Categorie
Retail
Adverteerder
A.S.WATSON/KRUIDVAT NEDERLAND
Bureau
KSM Retail Branding & Design
Jaar
2005
Paginanummer
441

Doelstelling

Laat alle Kruidvat consumenten weten dat Kruidvat 30 jaar bestaat en het ook voor hen feest is. Met veel voordelige verrassingen.

Doelgroep

Alle Nederlanders die wel in zijn voor een feestje en extra voordeel (16 miljoen mensen dus).

Concept

De Surprise Party is het thema dat gekozen is om een feestje te bouwen rond het jubileum. Met ‘Roberto Confetti’ als aangever en R E TA I L confetti als rode draad om lijn te brengen in alle aanbiedingen. Het brede aanbod is op deze manier, gedurende vier weken, zowel in alle media als in de winkel op een logische wijze bijeengebracht, om zo het omzetaandeel in de markt te vergroten in de traditioneel goede omzetmaand: september.

Media- en middelenstrategie

Ingezet zijn: tv, huis-aan-huis magazine en folders, diverse winkelmaterialen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken