KRAS: Op zoek naar de eerste Senior Reisontdekker

KRAS: Op zoek naar de eerste Senior Reisontdekker

Categorie
Vrije Tijd
Adverteerder
KRAS NEDERLAND
Bureau
Being There
Jaar
2019
Paginanummer
371

Doelstelling

Onze doelgroep op een persoonlijke manier inspireren om te blijven reizen en KRAS profileren als dé reisaanbieder voor de ervaren reiziger.

Doelgroep

Alle reizigers in de 4e reisfase.

Merkomschrijving

Reizen doe je eerst als kind samen met je ouders, dan zelf, dan met je eigen gezin. Daarna komt de 4e reisfase waarbij je het heft weer in eigen handen hebt. KRAS wil iedereen stimuleren te blijven reizen in deze fase.

Concept

Als bewijs voor 'blijf ontdekken' gaat KRAS op zoek naar een Sr. Reisontdekker met minstens 20 jaar reiservaring. Hij/zij gaat een jaar lang voor KRAS reizen en inspirerende video's maken. Meedoen kan door een vlog te maken. Via een masterclass en publieksstemming wordt Jaap gekozen als Nederlands eerste senior reisvlogger!

Media- en middelenstrategie

Deze droombaan staat natuurlijk op de belangrijkste vacaturesites. De Persgroep - populair bij de doelgroep - is mediapartner. Via hun online en offline kanalen wordt opgeroepen mee te doen en wordt content verspreid. Reisfanaten Humberto Tan en Janny van de Heijden zijn ambassadeurs en roepen via hun social mediakanalen deelnemers op.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken