KRACHT VAN DE NACHT

OERBROOD / Roorda Reclamebureau

Bekijk deze campagne op pagina 234 van het SAN Jaarboek 2005.

Adverteerder
OERBROOD
Titel
Brood
Bureau
Roorda Reclamebureau
Account
Annelies Kloek
Copy
Eugene Roorda
Art
Mart Boudestein
Strateeg
Eugene Roorda Illustraties Joop van Heusden
Opdrachtgever
AD OVERGAAG
Editor
Crabsalad
Muziek
eStation (Stephen Emmer en Jan de Kruijf)
RTV-producer
Marcel Ossendrijver
Illustraties
Joop van Heusden
Nominatie
nee
Winnaar
nee
Bekijk ook andere cases van deze adverteerder
Meer van OERBROOD
Bekijk ook andere cases van dit bureau
Meer van Roorda Reclamebureau
Word geïnspireerd door inzendingen in de categorie Fast Moving
Meer Fast Moving inzendingen

Fast Moving

Doelstelling

Oerbrood, zowel de productnaam als de merknaam, positioneren als een ambachtelijk gemaakt brood van superieure kwaliteit.

Doelgroep

De consument uit de hogere welstandklasse die zich ervan bewust is dat echt ambachtelijk brood gezonder, voedzamer en lekkerder is.

Strategie/Concept

Overtuig de consument ervan dat niet alle brood uit een fabriek komt, maar dat er nog steeds bakkers zijn die ambachtelijk brood bakken.

Media- en middelenstrategie

Televisiereclame om het bestaan van Oerbrood wereldkundig te maken en tevens het retailkanaal hierop te attenderen.

Volgend jaar als winnaar op het podium? Stuur je case in!

Case insturen