Om het idee 'Kraanwater, daar kom je de klok mee rond' over het voetlicht te brengen, hebben we 24 verschillende radiocommercials en 24 verschillende banners gemaakt. Elk uur van de dag een andere. Inspelend op specifieke kraanwatermomenten van specifieke tijdstippen. Radiocommercials en banners, omdat we die middelen het beste konden laten aansluiten op het idee dat je de hele dag door kraanwater gebruikt. Daarnaast maakten we gebruik van reclamemasten en tv-commercials om een zo breed mogelijk publiek te bereiken. Voor de tv-commercials, alsmede voor een filmpje op internet, volgden we een etmaal lang Eddy Zoëy. Van 00.00 uur tot 23.59 uur, in een soort remake van zijn tv-programma 'Nu we er toch zijn', belde Zoëy aan bij mensen en vroeg ze naar hun kraanwatermomentjes. Daarnaast konden mensen, als ze naar kraanwater.nu (de plek voor kennis- en informatieoverdracht) gingen en een foto of filmpje van hun favoriete kraanwatermoment uploadden, 50.000 liter kraanwater winnen. De campagne heeft aantoonbaar 165.960 unieke bezoekers naar de website getrokken en er zijn 352.675.626 contact momenten gerealiseerd. De kennis van kraanwater is in 2010 substantieel gestegen ten opzichte van 2008.