KPN. The Digital Dutch goes Digital

KPN. The Digital Dutch goes Digital

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN
Bureau
Steam & Fjuze
Jaar
2020
Paginanummer
116

Doelstelling

Versterken positie KPN op de zakelijke markt. Zakelijke klanten actief begeleiden in de digitale transformatie.

Doelgroep

Zakelijk Nederland; grootzakelijk en mkb.

Merkomschrijving

Het event dient uit te stralen dat KPN samen met zijn belangrijkste technologiepartners en klanten een verantwoordelijkheid heeft voor de toekomst van de BV Nederland.

Concept

The Digital Dutch 2020. Jaarlijks organiseert KPN een groots opgezet klantevent in de Jaarbeurs, met circa 2.000 bezoekers. Onderwerp: de digitale kansen voor de BV Nederland. Toen kwam COVID, slechts zes weken voor aanvang. KPN besloot: 'Practise what you preach' en liet zélf zien wat digitalisering kan betekenen. Binnen zes weken werd het evenement omgebouwd tot een volledig online ervaring. Een spectaculaire en inspirerende klantreis, gevolgd door maar liefst 5.000 klanten. Met 'The Digital Dutch goes Digital' laat KPN de kracht zien van het netwerk van Nederland.

Media- en middelenstrategie

Persoonlijke benadering vanuit afdeling Verkoop. Teaserfilmpjes, owned media, exposure via RTL Z, persberichten. Na afloop een compilatiefilm, PR en website met eventcontent.
Ga naar campagnesite
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken