KPN The Digital Dutch 2016

KPN The Digital Dutch 2016

Categorie
Business-to-Business
Adverteerder
KPN
Bureau
Steam
Jaar
2016
Paginanummer
52

Doelstelling

KPN wil op de zakelijke markt nadrukkelijker worden herkend als ICT-partner en minder als telecom-organisatie.

Doelgroep

Beslissers in de zakelijke markt: midden- en kleinbedrijf, grootzakelijke corporate organisaties.

Concept

KPN start het initiatief: The Digital Dutch. Waarbij bedrijven, over sectoren heen, bij elkaar in de keuken kunnen kijken om van elkaars ICT-initiatieven te leren. Wat kan de zorg opsteken van de financiële sector? Wat leert het onderwijs van ICT-projecten in de logistieke wereld, om zo samen Nederland vooruit te helpen? Een disruptieve aanpak waarbij KPN bewust afstapt van de traditionele klant-leveranciersrelatie, en de rol inneemt van facilitator van digitale groei in Nederland.

Media- en middelenstrategie

De top van zakelijk Nederland wordt persoonlijk uitgenodigd deel te nemen. Ondersteund met DM, digital advertising, een inspiratieplatform, samenwerking met RTL Z en Bright, uitmondend in een grootschalig evenement, waarbij 1.000(!) beslissers in VR een vlucht langs digitale initiatieven maken.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken