KPN – HET NET ‘DIRECTE OVERSTAPHULP’

KPN – HET NET ‘DIRECTE OVERSTAPHULP’

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN - Het Net
Bureau
Lowe/Draftfcb
Jaar
2009
Paginanummer
124

Doelstelling

Consumenten stimuleren over te stappen naar Het Net met de ‘Directe Overstaphulp’ aan de hand van de boodschap ‘Bespaar nu en stap zonder risico over naar Het Net’.

Doelgroep

Consumenten die op dit moment internetten via de kabel en willen besparen op hun internetkosten.

Concept

Veel mensen hebben genoeg van hun dure internetcontract en zouden het graag willen beeïndigen. Alleen is dit vaak een lang en moeizaam traject. Daarom introduceerde Het Net een eenvoudige manier om van je bestaande internetcontract af te komen. Dankzij de ‘Directe Overstaphulp’ kun je gemakkelijk overstappen met de garantie dat je geen moeilijkheden ondervindt met je bestaande internetprovider.

Media- en middelenstrategie

Crossmediale aanpak waarin ‘vernietiging van je oude contract’ centraal staat. Zo kon je online korte metten maken met je contract via een spel. Op TV werd symbolisch getoond hoe makkelijk het is om over te stappen. Tevens is radio ingezet, winkelmateriaal ontwikkeld en zijn er contractvernietigingsacties gehouden.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken