KPN FLEXIBEL CAMPAGNE

KPN FLEXIBEL CAMPAGNE

Categorie
Geïntegreerde Communicatie
Adverteerder
KPN
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2008
Paginanummer
360

Nominatie 2008

Doelstelling

Het introduceren en communiceren van de flexibele abonnementsvormen voor Mobiele telefonie en Internet van KPN.

Doelgroep

Singles & couples in de leeftijdscategorie 25-35 jaar.

Concept

Aangezien het leven van mensen niet altijd even voorspelbaar is, biedt KPN flexibele abonnementen voor Mobiele telefonie en Internet aan. Iedere maand kunnen deze abonnementen kosteloos naar boven of beneden bijgesteld worden. En dat kan soms heel handig zijn. In de campagne demonstreren we dit met behulp van volkszanger Fons. Fons krijgt eerst een poliep op zijn stembanden, waardoor hij een tijdje niet mag praten en dus ook niet kan bellen. En na zijn herstelperiode, tijdens zijn eerste optreden, breekt hij beide armen en kan dus een tijd niet Internetten.

Media- en middelenstrategie

Een multimediale campagne om zoveel mogelijk zichtbaarheid en bekendheid te genereren. Qua middelenmix is TV, Radio, Print, Online, Activatie, PR en Instore ingezet. Print KPN Mobiel 'Poliep'
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken