KPN DIRECT ADSL CAMPAGNE

KPN DIRECT ADSL CAMPAGNE

Categorie
Dienstverlening
Adverteerder
KPN
Bureau
Proximity
Jaar
2005
Paginanummer
127

Doelstelling

Het werven van nieuwe ADSL-abonnees voor Direct ADSL van KPN. Vertel consumenten dat ze met Direct ADSL van KPN eenvoudig, voordelig en veilig draadloos kunnen internetten.

Doelgroep

Enerzijds consumenten die onvoldoende kennis van alle aanbiedingen op het gebied van internet hebben en zeker willen weten dat ze niet de verkeerde beslissing nemen. Anderzijds meer doorgewinterde internetters die precies weten wat ze willen.

Concept

Consumenten worden dagelijks bestookt met veel verschillende aanbiedingen van veel verschillende internetaanbieders. Daardoor zien ze door de bomen het bos niet meer. KPN onderscheidt zich met een heldere propositie en een zorgeloos, draadloos zomer- en najaarsgevoel. Wij vertellen met een heel rustige, strakke en kwalitatieve uitstraling dat Direct ADSL eenvoudig, veilig en voordelig is.

Media- en middelenstrategie

online banners, abri’s, billboards, im’s en radiocommercials.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken