KPN DIGITENNE

KPN DIGITENNE

Categorie
Fast Moving
Adverteerder
KPN
Bureau
TBWANEBOKO
Jaar
2008
Paginanummer
258

Doelstelling

In 2008 zijn wekelijks gemiddeld 20.000 huishoudens overgestapt op digitale televisie. Doelstelling van de Digitenne campagne was om de helft van deze overstappers tijdens de campagne periode voor Digitenne van KPN te laten kiezen.

Doelgroep

We richten ons met Digitenne niet op één specifiek segment maar zowel op jongeren, starters, gezinnen met thuiswonende kinderen als ook op senioren. Belangrijkste groep overstappers zijn mensen die nu nog analoge tv kijken via de kabel.

Concept

Met Digitenne van KPN kijk je tv in digitale, dus betere, beeld- en geluidskwaliteit. Het is ook nog eens heel makkelijk (binnen 10 min.) zelf aan te sluiten en goedkoper dan tv kijken via de kabel. In de campagne laten we op een overdrachtelijke manier zien hoe -tijdens het aansluiten van Digitenne- het beeld aanzienlijk verbetert.

Media- en middelenstrategie

Inzet van televisie en radio voor het bereiken van een breed publiek, aangevuld met printuitingen.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken