KPMG Accountancygame 2007

KPMG Accountancygame 2007

Categorie
Personeel
Adverteerder
KPMG
Bureau
BVH Groep
Jaar
2007
Paginanummer
454

Nominatie 2007

Doelstelling

450 accountancystudenten werven voor een interactieve businesscourse.

Doelgroep

Studenten in de laatste fase van de HEAO AC/BE of een universitaire opleiding (Bedrijfs)economie of Bedrijfskunde, AC-variant.

Concept

Studenten worden via een campagne getriggerd om naar www.accountancygame.nl te gaan. Daar kunnen ze zich inschrijven voor een interactief spel waarbij je drie weken als KPMG-accountant aan een virtuele, fictieve case werkt. De opdracht: breng de financiële huishouding op orde van Health on Demand, een nieuwe, supercommerciële medische kliniek. De basis wordt gevormd door een aantal internetsites (intranet KPMG, intranet en internet Health on Demand, Hyves-pagina zuster Claudette). Deelnemers worden 2 weken lang bestookt met sms-berichten, dvd-presentaties, mms, e-mail, videoberichten, hyve-krabbels etc. Realtime, zeer interactief en levensecht. Op de finaledag bepalen live-presentaties de winnaar. Door de game maakt de doelgroep intensief kennis met het vak accountancy en KPMG als werkgever.

Media- en middelenstrategie

Communicatiecampagne: IM’s, advertenties, posters met ziekenhuisarmbandjes, freecards, webvertising, flyer. Game: internet, intranet, video-berichten, e-mail, mms, hyves, live telefoontje, dm, live-event op finaledag.
Confetti achtergrond

Hoofdsponsor

Onze beeldbepalende sponsors die de SAN mogelijk maken